.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم پاسخگو یی هلال احمر مازندران در پرداخت حق الزحمه امدادگران!

هلال احمر مازندران در مقابل عدم پرداخت مطالبات امدادگران خود پاسخگو نمی باشد.

به گزارش شمال فردا ،بر اساس بخشنامه کشوری ،حق الزحمه امدادگران هلال احمر در سال ۸۸ روزانه ۱۳ هزار تومان بوده است که با چندین ماه تاخیر پرداخت شده است اما در سال جاری این پرداختها با توجه به دستور العمل جدید صورت نگرفته است.

یکی از امدادگران هلال احمر مازندران در این باره گفته است:در سال جاری حق الزحمه امدادگران که با سختیهای زیادی فعالیت می کنند تا اول خرداد ماه به مبلغ روزانه ۱۳ هزار تومان پرداخت شده است در صورتی که بایستی بر اساس دستورالعمل سال ۸۹ روزانه مبلغ ۱۷ هزارتومان پرداخت می شد.

وی با بیان اینکه از اول خرداد ماه سال جاری فقط حق الزحمه ۲ ماه پرداخت شده است اظهار داشت:متاسفانه تلاش این نیروها جهت دیدار با مدیریت قبلی وسرپرست جدید جمعیت هلال احمر مازندران نتیجه ای نداشته است.

گزارش های دریافتی حاکی است که این نیروها فقط حق الزحمه خرداد و تیرماه سال جاری را بر اساس دستورالعمل جدید دریافت کرده و متاسفانه مسئولین هلال احمر مازندران تغییرات اعمال شده دردستورالعمل سال ۸۹ را در پرداخت های قبل از خرداد ماه سال جاری اعمال نکرده و اعلام کرده اند که پرداخت هم نخواهد شد.

این امدادگران همچنین اعلام کرده اند که حق الزحمه طرح نوروزی هلال احمر مازندران نیزتاکنون به آنان ا پرداخت نشده است.

امدادگران هلال احمر مازندران در ادامه افزودند:برخی از مسئولین این جمعیت در کمال ناباوری اعلام کرده اند در صورتی که از این وضعیت راضی نیستید می توانید با این جمعیت قطع رابطه کنید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.